Sista SPÖK för nu…

SPÖK är över för denna gången… På återseende i vår igen. Känns konstigt, men bra, men konstigt. Ja, ni vet. Lite overkligt på ngt sätt.
Skulle vilja att den här produktionen fortsatte i all evighet. Världens bästa ensemble! Jag kan inte ens beskriva hur kul det är att gå till jobbet.
Men nu får jag göra lite annat i ett par månader. Nypremiär i mitten av mars.
Vad göra då? Gigga lite, hjälpa till att prodda på Wallmans… Tänkte åka en sväng till Köpenhamn. Servera lite extra kanske? Ta tag i mitt skrivande. Tja… Vi får se helt enkelt.
Framför allt ska jag bli bättre på att blogga.
Nu jäklar ska ni få se på uppshapning! Men först en liten bildkavalkad av veckan som varit!
Image
Lite vinterredo. De första minusgraderna kom och gick…Image
Marit och jag taggar för näst sista dubbelföreställningen!Image
Coola SPÖK-brudar körar bakom Lena & SussieImage
Stor konst skapas på personalfesten! Hela ensemblen var med och målade =)ImageImage
Jobbade lite extra på Wallmans Jullunch. Riktigt skoj! På’t igen på onsdag!Image
Dagen efter (torsdagen) spelade jag in en reklamfilm för SEB. Snart på en tv nära dig…Image
Luciafirande i Fruängen med Marit, Frida pch Fredrik!ImageImageImage
Måns och Jonas körde tvåmanna-band på efterfesten. Måns på trummor (läs grytor) och Jonas på gura… Mycket svängit!Image
På Lusse-firandet i Fruängen fanns även kusin Daniel med hans Sophia och lilla Elsa…Image
Vackra lillasyster My skulle gå på Lusse-bal… Finast på festen.

En reaktion på ”Sista SPÖK för nu…

Lämna en kommentar